Stor fail!

Först måste jag säga att Hatchiko var GRYMT bra! Ni måste se den. Well, som vanligt sitter man uppe hela nätterna och antingen spelar eller producerar musik.. Denna gången fick man tag på Hannes och man fick höra att de skulle dra till Flaten klockan 07 idag, på morgonen alltså. Efter en stund så sitter man vaken och klockan börjar bli 06. Då börjar man sega och lägga sig i sängen och verkligen intensiv kolla The Unit som gick på 6:an. Här kommer failen. JAG SOMNADE, Fan! Så jag vaknar upp klockan 10 och frågar mig själv vad fan som har hänt. Logisk förklaring "Du somnade, idiot" Min låt kommer snart i veckan med. Det går riktigt bra och jag har tagit upp ribban enormt mycket.

- Ikväll blir det shouting och lite bilder kanske, peace!

Kommentarer
Postat av: vera

1. det var ENDAST sara som skrev inlägget om fotobloggar, inte jag och rebecca så skriv inte att Vi klagar utan ta reda på fakta först.



2. hon pratar om specifika bloggar som fotar typ blommor, inte din blogg.



3. om du inte gillar vår blogg, så ta dig inte tiden att kommentera den heller.

2010-08-06 @ 02:09:20
URL: http://dontevenask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0