Lyckad dag, som fan!

Denna dag har varit väldigt lyckad! Allting har precis varit skit bra, ja! Helt ärligt. Började med att gå upp och ta min kopp kaffe och senare försöka vakna till under ett bra tag med Dubstep till morgonen, samtidigt som man chillade med musiken brände man skivor till pappa! SKIT CHILL VAR DET I STAN IDAG Bara så alla vet. Sedan tog man en fika med batman, gilla läget lixom! Skit social och mysigt som fan var det - måste göras om säger jag bara; ye.
Efter en stund så ringde stackarna Felix och Hannes som hade världens dryg i Bandhagen, så jag drog dit innan jag var på väg hem.. Blev ute en lång stund faktiskt! Sedan joinade vi upp resten av gänget, galet galet galet galet

- Inte nog med att jag har haft en bra dag, det har gått ENORM bra inom musik produceringen också. Så imorgon blir det chill med pap's once again & batman. BILDER FRÅN IDAG NEDANFÖR!
Bilderna är från Gamlstan ungefär vid kajen, mitt emot Slussen. Felix och Hannes är hulliganer på sista. PEYZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0