Godkväll!

MYCKET MYCKET MYCKET bra dag idag! Har spenderat hela dagen med farsan, gamlingen har precis fått en dator. Haha, så det är tillbaka till skolbänken once again för honom, roligt värre! Så thai mat och massor av musik har gjort dagen smooth och härlig. Just nu sitter jag och lutar mig bakåt i min gnisslande stol och väntar på en film som jag laddar ner. Hachiko gäller för ikväll! Får hoppas att den är bra då, som alla säger :) Så snart drar jag mig mot sängen, folks! Anyways.

SHOUT; Dj Darney a.k.a BoomBappin'Zombie.
En snubbe som har lirat länge inom hiphop producering och har sin egna sköna "farmer-style" Njut bara! HÖRS


Kommentarer
Postat av: Dj Darney

känner mig hedrar å bli shoutad av sweden bästa bloggare yao!

2010-06-28 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0