BLOGG? JA



Im here again you fools!
Åter igen har jag kommit tillbaka till bloggandet. Har haft ett par tal bloggar förut men blev aldrig nöjd med någon ut av dom, and that's the story people. Iallafall så har jag kommit på idén att blogga nu över sommaren och kolla ifall jag kommer någonvart denna gången. Lite strikta tankar och idéer som jag ska följa denna gång.

*Det kommer finnas lite olika kategorier här som du ska kunna välja emellan.
*Blogga minst en eller flera gånger per dag! (Im making progess, bitch)
*Varje dag ska jag köra fram en låt som jag har lyssnat på! (SPÄNNANDE!)
*Expandera mitt nätverk för fotografi! Jag fotar ju!
*Ska börja lägga ut flera ut av mina musik tracks!
*SHOUTA FOLK! YO

Kommentarer
Postat av: andrea

SHOUTAR

2010-06-26 @ 00:50:54
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Linn

Awsum man!!

2010-06-27 @ 22:59:39
URL: http://linnlinderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0