SL Access

Mitt kort idag som jag fick från gymnasiet gjorde min dag. Helt seriöst. Nu gäller det bara att uppgradera kortet så att jag kan åka vart jag vill, när som! YEAH. På tal om gymnasium, jag började ju skolan idag. Det var faktiskt helt okej, lite udda men endå kul lixom. Träffa lite nytt folk och sånt där efter längtat. Det mindre bra var ju att jag har börjat säga "HEY, HEY, HEY APPLE" - tack vare The Annoying Orange. (Epic som fan om jag ska dra en slutsats) Finns ju också lite negativitet om att jag är så trött idag. Fyfan säger jag bara! Har inte varit så här seg på väldigt länge, eller jo. Det har jag ju. Men fortfarande känns det som att hela dagen har varit jävligt seg. YÄYÄ! Idag kommer mammas vän till oss från Göteborg. En mode designer som ska ha utställning här i Stockholm city. Random om jag ska vara ärlig? Så jag får väll hoppas på att jag kan följa med och ta lite bilder, om jag nu får komma in som någon papparazzi fotograf, hah! Tills dess.. Ska jag väll försöka få ordning på lite skol grejer och sov tider. Samt bloggandet.
< ORANGE, PASS PÅ! >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0