Ok Luv

Sorry guys, i let you down.. Har inte orkat sitta och skriva på bloggen på ett par dagar faktiskt. Ingen lust, har inte hänt något jätte intressant. Har suttit hemma mesta delen av veckan actually! Iallafall.. I detta inlägg kommer jag köra upp lite bilder, då jag har varit lite kreativ under veckan. Under den perioden då man inte kan sova! HÄHÄ <




I lördags så var det Streetrace vid Bandhagen, det var grymt som fan. Igår var det lite fest, lite mindre grymt med det! Funkade iallafall. Förresten har ni hört artisten Starkey? En grym dubstep producent som du producerar lite Acid med. Väldigt grymt! Här är en av hans låtar som jag diggar mest. Ibland har faktiskt Spotify grym musik måste jag säga! Vex'd samt FaityDL är riktigt phatness med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0