Kalmar time

Jag var ju i kalmar för någon vecka sen! Först måste jag säga att det inte är alls samma sak som när jag var där förra gången.. Men vad ska man göra. Man får väll försöka göra det bästa ut av det helt enkelt. Även att det var lite dött då och då, så var det rätt härligt att komma i från Stockholm city. Klaga ska man ju inte göra! :}

Idag ska jag dra ut på stan och äta med Sara. Det kommer säkert bli skit mysigt! Undra vad som kommer stå på med menyn! YEAH - Så det blir väll att jag får hänga lite i Högdalen tills kvällen då. Just nu dunkas det lite annan sorts musik faktiskt. Gold panda - You. På facebook hittar man allt!

Lite bilder från kalmar <
(Jag har jätte många bilder från kalmar, men alla är på min andra dator som är sönder..)
Thao, Sandra, Linn, axel, myself, max & ronjah!







Kommentarer
Postat av: thao

bibiiii, i misssss u! <3

2010-08-21 @ 15:14:13
URL: http://thaaoleyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0