Justin Bieber? Min röv

Har precis suttit och producerat lite nya dubstep wibes! Nu blir det väll äta lite mat, sedan vet jag faktiskt inte. Sova? KANSKE. Allmänt har min dag varit jävla super, likadant som igår! Idag har jag dragit en träff med Linn och Elin från Karlstad (tråkigt att OST åker hem imorgon) Innan det så var det hyperaktivt affärs race med Olivia och Nathalie, YO! Iallafall, det var något huvud som kommenterade mitt förra inlägg, och det var rätt jävla random om jag nu ska säga så. Så här står det:

Postat av: Kram

Hej vad kul att du ville prenumenera på min blogg hubbe.
hoppas du gillar updatssen om Justin Bieber,Hannah montana.
Och ja. jag ska försöka blogga litte mer om
Jonas Brothers som du ville att jag skulle göra i brevet du skickade till mig!
Kram =)

Vem fan diggar Justin? Och vem är du? Haha, dude!
Sluta
Kommentera skit, det är inte roligt alls. Jag menar.. Justin Bieber är inte bra alls. Dock jävligt roligt när han har får en vatten flaska i huvudet på en konsert, S C O R E!


Kommentarer
Postat av: Elvis Anabola Tamlander

Justin Bieber är bög.

2010-08-20 @ 14:31:04
Postat av: Deno

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA! "och försöka lite mer om jonas brothers" HAHAHHAA skön snubbe

2010-08-20 @ 18:10:22
URL: http://cwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0