Insparks vecka? Slut

Kom hem från skolan för ca 1 timme sedan kan man säga. Rätt seg dag faktiskt, men den har fortfarande gått snabbt på något sätt. Anyways, jag har suttit och lekt med FL Studio nu en bra stund. Jag fick till någonting! Karo tyckte iallafall om det, så jag får se ifall ni kommer tycka om det! Kommer väll ut snart. OCH JA, som sagt.. Insparks veckan är slut nu. Så när jag drar till skolan på måndag blir det "for real" om man säger så.

BTW, Justin Bieber attacken kom från Darney, den jävel!
Dock fick Deno sig ett skratt! "HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA! "och försöka lite mer om jonas brothers" HAHAHHAA skön snubbe". Nu när jag har dragit en mening om Deno kan jag lika gärna fortsätta. Deno är bosatt i Stockholm City - dansar väldigt mycket - och är rätt jävla bra på det faktiskt. C walk kungen himself.
- Så checka Deno's C walk klipp på youtube! Länk; http://www.youtube.com/user/denis0716


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0