Dude, "srsly?"

Jag somnade i sängen igår.. Vid ca 21:30 eller något. Skulle kolla på SALT.
Vaknade nyss. Grymt? Kanske det. Hungrig som fan är jag iallafall. Och det regnar.. Fan om det regnar om jag ska till skolan. Det lär det göra ju, skit också. *Jag tänker för mig själv* (Japp, jag är nog rätt så hungrig, BRB)

Har du sett några bra filmer på sistonde då? YES I HAVE!
Repo Men
Tekken 2010 (funkade, rätt kassa skådespelare)
Taking of Pelham 123
Lakai - Fully flared
*Dagens låt då?*
= GOLD PANDA - YOU

Kommentarer
Postat av: Kram

Hej vad kul att du ville prenumenera på min blogg hubbe.

hoppas du gillar updatssen om Justin Bieber,Hannah montana.

Och ja. jag ska försöka blogga litte mer om

Jonas Brothers som du ville att jag skulle göra i brevet du skickade till mig!

Kram =)

2010-08-19 @ 19:09:43
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: R

HAHAHAHAH SKÄMTA!

2010-08-19 @ 19:10:05
Postat av: Oskar!

Haha, dude? Jag prenumerar inte på ditt skit?

2010-08-19 @ 21:50:13
URL: http://huberhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0