C♥shflow? HEY

Har du någon gång tänkt dig att du inte skulle ha någonting alls utan pengar? Jag tror faktiskt att åtminstone en i varje familj i världen som nu har tillgång till pengar, har tänkt på samma sak. Alla familjer har mer eller mindre samma syfte med pengarna, vad jag tror.. Jag menar. Du lever ju med pengarna, det är ju inte så att du får pengarna och skiter i dom. Right? Det är lixom.. Tillgången till allt egentligen, i slutändan då. Jag har tänkt på det väldigt många gånger, men tanken slog mig som starkast idag. Nu när jag har börjat gymnasiet.

Allting blir ju så förbannat dyrt i längden. Kulturama ligger rätt så nära stan och jag menar det är ju klart att man umgås med sina nya vänner som man lär känna. Still right? Och det är ju inte precis så att alla bor i Högdalen, haha! Rätt härligt med att få se lite nya ställen och få lära känna nytt folk. Yäyä. Så nu har det blivit ändringar med pengarna för mig. Jag får 500 kronor i början av månaden. Och så får jag 500 i mitten av månaden. Då får jag alltså disponera exakt hur jag vill ju! Väldigt nice. + Att jag får uppgradering av mitt SL kort, älska! Love it.

love mum n' dad
(Bilderna kommer ifrån Lördags! härliga grabbz. Den andra bilden är tagen igår, vid banghagen)
Skillnad? hahahahaha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0