Be right back (Kulturama goes pro)

Skolan imorgon som vanligt. Dagen slutar ca 17:00 eller något liknande, roligt va? Funkar väll.
Och nu ska jag dra mig iväg till sängs för att somna till OC. Erika's fel att jag tankade alla säsonger ju! (True story)
Just det jag skulle komma schemat för morgondagen. Så hittade jag detta! http://www.kulturama.se/templates/pages/NewsListArticle____7473.aspx Det är alltså elever från Kulturama i Hammarby sjöstad som har ska medverka i en Disney produktion! Rätt grymt ifall du frågar mig.

Och för er som vill haka på från högdalen! Om ni börjar samma tid (inga stalkers får läsa detta)
  1. tunnelbanans gröna linje 19
    07:50 - 08:01 tunnelbanans gröna linje 19 från Högdalen mot Hässelby strand. Kliv av vid Gullmarsplan.
  2. Tvärbanan 22
    08:07 - 08:10 Tvärbanan 22 från Gullmarsplan mot Sickla udde. Kliv av vid Luma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0